Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11306
Title: Проблемно-модульне навчання як технологія формування методичної компетентності майбутніх учителів у навчанні учнів математики
Other Titles: Problem-modular education as technology forming methodic competence of future teachers teaching of mathematics
Проблемно-модульное образование как технология формирования методической компетентности будущих учителей математики
Authors: Haievets, Yana Stanislavivna
Гаєвець, Яна Станіславівна
Гаевец, Яна Станиславовна
Keywords: методична компетентність учителя
методика навчання математики
технологія проблемно-модульного навчання
проблемна лекція
практичне заняття
methodical competence of the teacher
methodology of teaching mathematics
technology of problem-module training.
problem lecture
practical lesson
методическая компетентность учителя
методика обучения математики
технология проблемно-модульного обучения
проблемная лекция
практическое занятие
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Гаєвець Я. С. Проблемно-модульне навчання як технологія формування методичної компетентності майбутніх учителів у навчанні учнів математики / Я. С. Гаєвець // Фізико-математична освіта. – 2019. Вип. 1(19). – С. 24-28.
Abstract: У статті розглянуто можливості використання технології проблемно-модульного навчання під час формування методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи у навчанні учнів математики. Подано детальний аналіз робочої програми курсу «Методика викладання математичної освітньої галузі» для підготовки бакалаврів спеціальності 013 Початкова освіта, розроблену на основі модульного та компетентнісного підходах. Визначено напрямки впровадження технології проблемного навчання під час планування проблемних лекцій, практичних занять, самостійної роботи студентів та розробки навчальних проєктів. The article considers the possibilities of using the technology of problem-modular learning during the formation of methodical competence of future teachers of elementary school in teaching mathematics students. The article presents the working program of the course "Methodology of Teaching Mathematical Educational Field" for the preparation of bachelors of specialty 013 Primary education, developed on the basis of modular and competent approaches. The directions of introduction of problem learning technology during planning of problem lectures, practical classes, independent work of students and development of educational projects are determined. статье рассмотрены возможности использования технологии проблемно-модульного обучения при формировании методической компетентности будущих учителей начальной школы в обучении учащихся математике. Подано детальный анализ рабочей программы курса «Методика преподавания математической образования» для подготовки бакалавров специальности 013 Начальное образование, разработанную на основе модульного и компетентностного подходах. Определены направления внедрения технологии проблемного обучения при планировании проблемных лекций, практических занятий, самостоятельной работы студентов и разработки учебных проектов
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11306
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Haievets Yana Stanislavivna 2019.pdf878.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.