Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11297
Назва: Підготовка майбутніх учителів математики до діагностики освітніх результатів як засіб формування їх методичної компетентності
Інші назви: Preparation of future teachers of mathematics for the diagnosis of educational outcomes as a means of forming their methodological competence
Автори: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Ключові слова: метапредметні результати
універсальні навчальні дії
міжпредметні поняття
спеціальні компетенції
діагностичні матеріали
Дата публікації: 2021
Видавництво: Запоріжжя : Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Коростіянець Т. П. Підготовка майбутніх учителів математики до діагностики освітніх результатів як засіб формування їх методичної компетентності */Т. П. Коростіянець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. - Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2021. – Вип. 74. – С. 21-25.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена виявленню дидактичних умов розвитку методичної компетентності студентів. Викладання математики необхідно розглядати не тільки на формальному рівні, а й на рівні метапредметних, що забезпечує реалізацію практико-орієнтованого підходу в освіті. The article is devoted to the identification of didactic conditions for the development of methodological competence of students. The teaching of mathematics must be considered not only at the formal level, but also at the meta-subject level, which ensures the implementation of a practice-oriented approach in education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11297
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostyanets Tamara Petrivna 2021.pdf434.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.