Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11297
Title: Підготовка майбутніх учителів математики до діагностики освітніх результатів як засіб формування їх методичної компетентності
Other Titles: Preparation of future teachers of mathematics for the diagnosis of educational outcomes as a means of forming their methodological competence
Authors: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Keywords: метапредметні результати
універсальні навчальні дії
міжпредметні поняття
спеціальні компетенції
діагностичні матеріали
Issue Date: 2021
Publisher: Запоріжжя : Класичний приватний університет
Citation: Коростіянець Т. П. Підготовка майбутніх учителів математики до діагностики освітніх результатів як засіб формування їх методичної компетентності */Т. П. Коростіянець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. - Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2021. – Вип. 74. – С. 21-25.
Abstract: Стаття присвячена виявленню дидактичних умов розвитку методичної компетентності студентів. Викладання математики необхідно розглядати не тільки на формальному рівні, а й на рівні метапредметних, що забезпечує реалізацію практико-орієнтованого підходу в освіті. The article is devoted to the identification of didactic conditions for the development of methodological competence of students. The teaching of mathematics must be considered not only at the formal level, but also at the meta-subject level, which ensures the implementation of a practice-oriented approach in education.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11297
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korostyanets Tamara Petrivna 2021.pdf434.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.