Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11258
Title: Методичні рекомендації з виробничої (організаційно-методичної) педагогічної практики: ОПП: Дошкільна освіта. Логопедія/Психологія Спеціальність: 012 Дошкільна освіта Рівень вищої освіти: другий (магістерський) Факультет дошкільної педагогіки і психології
Other Titles: Methodical recommendations on industrial (organizational-methodical) pedagogical practice: OPP: Preschool education. Speech Therapy / Psychology Specialty: 012 Preschool education Level of higher education: second (master's) Faculty of preschool pedagogy and psychology
Authors: Колесник, Алла Георгіївна
Kolesnyk, Alla Georgiіvna
Бабчук, Олена Григоріївна
Babchuk, Olena Grygoriivna
Keywords: організаційно-методична практика
підготовка майбутніх педагогів з дошкільної освіти
виробнича практика
організація діяльності дошкільного закладу
методична робота у дошкільному закладі
навчально-виховний процес
organizational-methodical practice
training of future teachers of preschool education
internship
organization of preschool activity
educational process
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Колесник А. Г. Методичні рекомендації з виробничої (організаційно- методичної) педагогічної практики: ОПП: Дошкільна освіта. Логопедія / Психологія Спеціальність: 012 Дошкільна освіта / А. Г. Колесник, О. Г. Бабчук. – Одеса, 2021. – 29 с.
Abstract: Організаційно - методична практика у базових закладах є обов’язковим компонентом процесу фахової підготовки майбутніх педагогів з дошкільної освіти, важливим етапом їхнього професійного зростання. Практична підготовка забезпечує встановлення безпосереднього зв’язку між теорією та практикою дошкільного виховання, оскільки в умовах реальної професійної діяльності відбувається інтеграція теоретичних знань і практичних умінь студентів, що зумовлює оволодіння ними складниками професійної компетентності. Organizational and methodological practice in basic institutions is a mandatory component of the process of professional training of future teachers of preschool education, an important stage of their professional growth. Practical training provides a direct link between the theory and practice of preschool education, because in real professional activities is the integration of theoretical knowledge and practical skills of students, which leads to their mastery of the components of professional competence.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11258
Appears in Collections:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolesnyk Alla Georgiіvna 2021.pdf471.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.