Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11208
Назва: Cued speech as a tool to overcome difficulties in english phonetics acquisition by the chinese students of philological department
Інші назви: Мова як інструмент подолання труднощів у засвоєнні англійської фонетики китайськими студентами філологічного факультету
Автори: Slobodianiuk, Hanna Anatolievna
Слободянюк, Ганна Анатоліївна
Ключові слова: cued speech
phonemic awareness
handshape
visual
phoneme
кинова мова
фонематичне усвідомлення
рукостискання
візуальний
фонема
Дата публікації: 2018
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Slobodianiuk Н. A. Cued speech as a tool to overcome difficulties in english phonetics acquisition by the chinese students of philological department / Н. А. Slobodianiuk // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 204-210.
Короткий огляд (реферат): The paper argues the possibility of using a special visual mode of communication to improve English phonemic awareness by Chinese students. The analysis of existing techniques to teach word rhythm considering the differences in Chinese and English pronunciation have been made. У статті обговорюється можливість використання спеціального візуального режиму спілкування для поліпшення англійської фонематичної обізнаності китайськими студентами. Проведено аналіз існуючих методів навчання ритму слів з урахуванням відмінностей у вимові китайської та англійської мов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11208
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Slobodianiuk Наnna 2018.pdf670.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.