Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11208
Title: Cued speech as a tool to overcome difficulties in english phonetics acquisition by the chinese students of philological department
Other Titles: Мова як інструмент подолання труднощів у засвоєнні англійської фонетики китайськими студентами філологічного факультету
Authors: Slobodianiuk, Hanna Anatolievna
Слободянюк, Ганна Анатоліївна
Keywords: cued speech
phonemic awareness
handshape
visual
phoneme
кинова мова
фонематичне усвідомлення
рукостискання
візуальний
фонема
Issue Date: 2018
Publisher: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Citation: Slobodianiuk Н. A. Cued speech as a tool to overcome difficulties in english phonetics acquisition by the chinese students of philological department / Н. А. Slobodianiuk // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 204-210.
Abstract: The paper argues the possibility of using a special visual mode of communication to improve English phonemic awareness by Chinese students. The analysis of existing techniques to teach word rhythm considering the differences in Chinese and English pronunciation have been made. У статті обговорюється можливість використання спеціального візуального режиму спілкування для поліпшення англійської фонематичної обізнаності китайськими студентами. Проведено аналіз існуючих методів навчання ритму слів з урахуванням відмінностей у вимові китайської та англійської мов.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11208
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slobodianiuk Наnna 2018.pdf670.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.