Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11192
Назва: Вивчення проблеми комунікативного потенціалу майбутніх учителів засобами моделювання професійних ситуацій
Інші назви: Studying the problem of communicative potential of future teachers by means of modeling professional situations
Автори: Савченко, К. Ю.
Ключові слова: комунікативний потенціал
педагогічні ситуації
communicative potential
pedagogical situations
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Савченко К. Ю. Вивчення проблеми комунікативного потенціалу майбутніх учителів засобами моделювання професійних ситуацій / К. Ю. Савченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 353-355.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему вивчення комунікативного потенціалу майбутніх учителів засобами моделювання професійних ситуацій. Комунікативний потенціал майбутнього вчителя іноземної мови включає: комунікативні якості, комунікативні знання, уміння і навички, потребу спілкування, мотивацію спілкування. Для формування комунікативного потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов ефективними, можуть стати впровадження педагогічних ситуацій. The article considers the problem of studying the communicative potential of future teachers by means of modeling professional situations. The communicative potential of the future foreign language teacher includes: communicative qualities, communicative knowledge, skills and abilities, the need for communication, motivation to communicate. The introduction of pedagogical situations can be effective for the formation of the communicative potential of the future teacher of foreign languages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11192
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савченко К. Ю. 2011.pdf74.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.