Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11192
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченко, К. Ю.-
dc.date.accessioned2021-04-13T11:04:25Z-
dc.date.available2021-04-13T11:04:25Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСавченко К. Ю. Вивчення проблеми комунікативного потенціалу майбутніх учителів засобами моделювання професійних ситуацій / К. Ю. Савченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 353-355.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11192-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему вивчення комунікативного потенціалу майбутніх учителів засобами моделювання професійних ситуацій. Комунікативний потенціал майбутнього вчителя іноземної мови включає: комунікативні якості, комунікативні знання, уміння і навички, потребу спілкування, мотивацію спілкування. Для формування комунікативного потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов ефективними, можуть стати впровадження педагогічних ситуацій. The article considers the problem of studying the communicative potential of future teachers by means of modeling professional situations. The communicative potential of the future foreign language teacher includes: communicative qualities, communicative knowledge, skills and abilities, the need for communication, motivation to communicate. The introduction of pedagogical situations can be effective for the formation of the communicative potential of the future teacher of foreign languages.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомунікативний потенціалuk
dc.subjectпедагогічні ситуаціїuk
dc.subjectcommunicative potentialuk
dc.subjectpedagogical situationsuk
dc.titleВивчення проблеми комунікативного потенціалу майбутніх учителів засобами моделювання професійних ситуаційuk
dc.title.alternativeStudying the problem of communicative potential of future teachers by means of modeling professional situationsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савченко К. Ю. 2011.pdf74.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.