Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1118
Назва: Формування навички скоропису молодших школярів
Інші назви: Junior schoolchildren’s cursive writing skills development
Автори: Боднар, Наталя Миколаївна
Bodnar, Natalya Mykolayivna
Ключові слова: графічна навичка
скоропис
скорописна навичка
каліграфічні хвилинки
письмо
молодші школярі
graphic skills
cursive writing
cursive writing skills
calligraphic minutes
writing
junior schoolchildren
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Боднар, Н. М. Формування навички скоропису молодших школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Наталя Миколаївна Боднар; наук. кер. В. А. Трунова; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено проблемі формування скорописних навичок у молодших школярів. Розроблено, науково обґрунтовано й апробовано експериментальну методику формування в учнів початкової школи навичок скоропису, яка реалізовувалася двома напрямами: проведення “каліграфічних хвилинок” на уроках мови та впровадження спеціального курсу “Каліграфія та розвиток мовлення”; запропоновано систему графічних вправ, диференційованих за складністю накреслення і спрямованих на вироблення каліграфічного і безвідривного письма, яке складає основу скоропису; В первой главе “Теоретические основы формирования скорописи у учащихся начальной школы” раскрыто и научно обосновано сущность понятий “скоропись”, “скорописный навык”; уточнены понятия “письмо”, “навык письма”; раскрыты психолого-педагогические аспекты и методические особенности формирования навыка письма. The thesis is devoted to the problem of cursive writing skills development among the junior schoolchildren. The experimental techniques of developing cursive writing skills of the junior schoolchildren have been worked out, scientifically grounded and tested. These techniques were introduced via two aspects: by means of conducting “calligraphic minutes” at the lessons of language and implementing a special course in “Calligraphy and speech development”. The system of graphic exercises differentiated in the levels of drawing complexity and aimed at developing calligraphic and continuous writing that is the basis of the cursive writing has been introduced.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1118
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bodnar.pdf195.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.