Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11174
Title: Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до організації трудового навчання учнів в освітньому процесі початкової школи
Other Titles: Theory and practice of preparing future teachers for organization of students’ labor education in the educational process of primary school
Authors: Балакірєва, Вікторія Анатоліївна
Balakireva, Victoria Anatoliivna
Keywords: професійно-педагогічна підготовка
трудове навчання
праця учнів
підготовленість майбутніх учителів до організації трудового навчання учнів
початкова школа
педагогічні умови
експериментальна методика
professional and pedagogical training
labor education
labor upbringing
students' work
readiness of future teachers for the organization of labor education of students
experimental methodology
primary school
pedagogical conditions
профессионально-педагогическая подготовка
трудовое обучение
трудове виховання
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Балакірєва В. А. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до організації трудового навчання учнів в освітньому процесі початкової школи : автореф. дис. доктора пед. наук : 13.00.04 / Вікторія Анатоліївна Балакірєва; наук. керів. А. М. Богуш; Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2021. - 44 с.
Abstract: У дисертаційному дослідженні вперше обґрунтовано теоретико-методологічні концепти професійної підготовки майбутніх учителів до організації трудового навчання учнів в освітньому процесі початкової школи як цілісної педагогічної системи, що охоплює методологічні підходи (особистісно-діяльнісний, системний, контекстний і технологічний) та принципи. Розкрито й обґрунтовано сутність і структуру феномена «підготовленість майбутніх учителів до організації трудового навчання учнів в освітньому процесі початкової школи» (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-пізнавальний, діяльнісно-творчий, рефлексійно-оцінний компоненти); розроблено систему критеріїв (настановний, знаннєвий, поведінковий, аналітичний) з відповідними показниками. Визначено й схарактеризовано рівні (високий, достатній, задовільний і низький) підготовленості майбутніх учителів до організації трудового навчання учнів в освітньому процесі початкової школи. In a dissertation research for the first time ever have been substantiated theoretical-methodological concepts of professional training of future teachers for organization of labor education in the educational process of primary school as complete pedagogical system, which includes methodological approaches (personal-activity approach, system approach, contextual and technological approaches) and principles (the unity of different preparation methods and tools; creation of necessary conditions in a higher-educational institution; strength, self-consciousness and effectiveness of educational results, up-bringing and development; fundamentality of education and its professional focus; positive motivation and auspicious emotional climate; the unity of individual and collective educational forms in a higher-educational institution; self-consciousness towards goals among students; choice of individual educational trajectories; productivity of education; primacy of students’ education products and the secondary role of studying known results; educational reflection; the unity of education with productive activity; modeling of the future professional activity).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11174
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Balakireva Victoria Anatoliivna 2021.pdf815.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.