Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11143
Назва: Pedagogical conditions for formation of methodological culture of a future music teacher on the principles of hermeneutic approach
Інші назви: Педагогічні умови формування методичної культури майбутнього вчителя музики на засадах герменевтичного підходу
Автори: Koval, Anastasiia
Ключові слова: high art education
methodical culture
future teacher of musical art
musical art
pedagogical condition
hermeneutic approach
висока мистецька освіта
методична культура
майбутній викладач музичного мистецтва
музичне мистецтво
педагогічний стан
педагогічний стан
Дата публікації: 2018
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Koval А. Pedagogical conditions for formation of methodological culture of a future music teacher on the principles of hermeneutic approach / А. Koval // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 117-123.
Короткий огляд (реферат): Implementation of educational standards of professional education entails significant enhancing of the scope of a teacher’s professional activity, related to educational and methodological support of the educational process: elaboration of educational and program documentation, control means, methodological provision of the educational process. Methodological activity of a teacher comes to the fore and, respectively, requirements to a teacher’s methodological culture in modern conditions increase, and the essence of teacher’s methodological culture requires a new understanding. Впровадження освітніх стандартів професійної освіти тягне за собою значне розширення обсягу професійної діяльності вчителя, пов’язаного з навчально-методичним забезпеченням навчально-виховного процесу: розробка навчальної та програмної документації, засобів контролю, методичне забезпечення навчального процесу. На перший план виходить методична діяльність вчителя і, відповідно, зростають вимоги до методичної культури вчителя в сучасних умовах, а суть методичної культури вчителя вимагає нового розуміння.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11143
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koval Anastasiia 2018.pdf652.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.