Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11139
Назва: Features of approaches to competencies in higher education and business
Інші назви: Особливості підходів до компетентностей у вищій освіті та бізнесі
Автори: Ivashko, Larysa
Ключові слова: professional concepts
universal competencies
business-competencies
modelling "business" - competencies
професійні концепції
універсальні компетенції
бізнес-компетенції
диктатори (концепції)
моделювання "ділових" компетенцій
Дата публікації: 2018
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ivashko L. Features of approaches to competencies in higher education and business / L. Ivashko // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 86-94.
Короткий огляд (реферат): The task of the competence-based approach in higher vocational education is the training of qualified specialists that are competitive in the labour market. The review of the requirements of numerous firms to the competence of employees showed that for a particular business one needs professionals who have certain "business"- competencies that bring profit to the company: no profit – specialist has no competencies. At the same time, more attention is paid to universal competencies when hiring. As a rule, professional competence is confirmed by the diploma of the university. In work methodical features of various approaches to modelling "business"- competencies at employment of graduates of high schools are considered. Завданням компетентнісного підходу у вищій професійній освіті є підготовка кваліфікованих фахівців, які є конкурентоспроможними на ринку праці. Огляд вимог численних фірм до компетентності працівників показав, що для конкретного бізнесу потрібні професіонали, які мають певні «справи» - компетенції, що приносять прибуток компанії: немає прибутку - фахівець не має компетенцій. У той же час при наймі більше уваги приділяється універсальним компетенціям. Як правило, професійна компетентність підтверджується дипломом університету. У роботі розглядаються методичні особливості різних підходів до моделювання "бізнесу" - компетентностей при працевлаштуванні випускників середніх шкіл.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11139
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivashko Larysa 2018 .pdf861.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.