Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11133| Назва: | Характеристика рефлексивно-оцінного компонента методичної культури майбутніх викладачів | 
| Автори: | Княжева, Ірина Анатоліївна Knyazheva, Iryna Anatoliyivna  | 
| Ключові слова: | рефлексивно-оцінний компонент методична культура майбутні викладачі  | 
| Дата публікації: | 2017 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Княжева І. Характеристика рефлексивно-оцінного компонента методичної культури майбутніх викладачів / Ірина Анатоліївна Княжева // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі : матеріали ІІІ Міжнар. наук. конф. (м. Одеса, 15–16 трав. 2017 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. ‒ Харків : Право, 2017. ‒ С. 105-109. | 
| Короткий огляд (реферат): | Потреба в розвитку методичної культури майбутніх викладачів пов’язана з необхідністю не лише усвідомлювати і привласнювати культурний зміст викладацької діяльності, а й створювати власний культуровідповідний зміст, що є умовою професійної самореалізації. Розвиток методичної культури майбутніх викладачів сприяє глибокому усвідомленню місця і ролі освітніх процесів, систем у світовому культурному просторі, є своєрідним містком, що вводить їх до світових здобутків методичної культури, до цілісної єдності культурного розмаїття, кожний прояв якого має сенс лише в його контекстуальному бутті. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11133 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2017 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Kniazheva.pdf | 300.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.