Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11133
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКняжева, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorKnyazheva, Iryna Anatoliyivna-
dc.date.accessioned2021-04-07T11:14:27Z-
dc.date.available2021-04-07T11:14:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКняжева І. Характеристика рефлексивно-оцінного компонента методичної культури майбутніх викладачів / Ірина Анатоліївна Княжева // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі : матеріали ІІІ Міжнар. наук. конф. (м. Одеса, 15–16 трав. 2017 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. ‒ Харків : Право, 2017. ‒ С. 105-109.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11133-
dc.description.abstractПотреба в розвитку методичної культури майбутніх викладачів пов’язана з необхідністю не лише усвідомлювати і привласнювати культурний зміст викладацької діяльності, а й створювати власний культуровідповідний зміст, що є умовою професійної самореалізації. Розвиток методичної культури майбутніх викладачів сприяє глибокому усвідомленню місця і ролі освітніх процесів, систем у світовому культурному просторі, є своєрідним містком, що вводить їх до світових здобутків методичної культури, до цілісної єдності культурного розмаїття, кожний прояв якого має сенс лише в його контекстуальному бутті.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрефлексивно-оцінний компонентuk
dc.subjectметодична культураuk
dc.subjectмайбутні викладачіuk
dc.titleХарактеристика рефлексивно-оцінного компонента методичної культури майбутніх викладачівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kniazheva.pdf300.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.