Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11129
Назва: Simulation and game-based approach to training future physical education teachers for professional activity
Інші назви: Моделювання та ігровий підхід до підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності
Автори: Ігнатенко, Сузанна Олександрівна
Ihnatenko, Suzanna Oleksandrivna
Ключові слова: professional activity
simulation and game-based learning
training of students
physical education
професійна діяльність
моделювання та навчання на основі гри
навчання студентів
фізична культура
Дата публікації: 2018
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ihnatenko S. O. Simulation and game-based approach to training future physical education teachers for professional activity / S. O. Ihnatenko // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 80-85.
Короткий огляд (реферат): The article focuses on the process of training future physical education teachers for future activity on the basis of simulation teaching as a training prerequisite. The essence and significance of simulation and game-based learning in the process of future teachers’ professional training are described. The following means of simulation and game-based learning are distinguished: simulation game, business game, role-playing game, problem situations, game training; the feasibility of their usage is argued. Стаття зосереджена на процесі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до майбутньої діяльності на основі імітаційного навчання як передумови навчання. Описано сутність та значення моделювання та ігрового навчання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Виділяють такі засоби імітації та ігрового навчання: імітаційна гра, ділова гра, рольова гра, проблемні ситуації, ігровий тренінг; аргументовано доцільність їх використання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11129
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ihnatenko Suzanna Oleksandrivna 2018.pdf710.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.