Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11129
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІгнатенко, Сузанна Олександрівна-
dc.contributor.authorIhnatenko, Suzanna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2021-04-07T10:53:41Z-
dc.date.available2021-04-07T10:53:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationIhnatenko S. O. Simulation and game-based approach to training future physical education teachers for professional activity / S. O. Ihnatenko // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 80-85.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11129-
dc.description.abstractThe article focuses on the process of training future physical education teachers for future activity on the basis of simulation teaching as a training prerequisite. The essence and significance of simulation and game-based learning in the process of future teachers’ professional training are described. The following means of simulation and game-based learning are distinguished: simulation game, business game, role-playing game, problem situations, game training; the feasibility of their usage is argued. Стаття зосереджена на процесі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до майбутньої діяльності на основі імітаційного навчання як передумови навчання. Описано сутність та значення моделювання та ігрового навчання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Виділяють такі засоби імітації та ігрового навчання: імітаційна гра, ділова гра, рольова гра, проблемні ситуації, ігровий тренінг; аргументовано доцільність їх використання.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherАріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectprofessional activityuk
dc.subjectsimulation and game-based learninguk
dc.subjecttraining of studentsuk
dc.subjectphysical educationuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectмоделювання та навчання на основі гриuk
dc.subjectнавчання студентівuk
dc.subjectфізична культураuk
dc.titleSimulation and game-based approach to training future physical education teachers for professional activityuk
dc.title.alternativeМоделювання та ігровий підхід до підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ihnatenko Suzanna Oleksandrivna 2018.pdf710.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.