Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10999
Назва: Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни: «Анатомія, фізіологія дітей та підлітків»: для здобувачів вищої освіти першого рівня спеціальності 016 Спеціальна освіта
Інші назви: Methodical recommendations for the organization of independent work on the discipline: "Anatomy, physiology of children and adolescents": for applicants for higher education of the first level of specialty 016 Special education
Автори: Бобро, Олена Валеріївна
Bobro, Olena Valeriivna
Борщенко, Валерія Володимирівна
Borshchenko, Valeriya Volodymyrivna
Холодов, Сергій Анатолійович
Kholodov, Sergii Anatoliyovych
Ключові слова: методичні рекомендації
морфо-функціональні особливості організму
анатомія та фізіологія дітей
самостійна робота студентів
вища нервова діяльність
питання з анатомії та фізіології дитини
навчально-дослідні завдання з анатомії
питання до іспиту з анатомії
Guidelines
morpho-functional features of the organism
anatomy and physiology of children
independent work of students
higher nervous activity
questions on the anatomy and physiology of the child
educational and research tasks in anatomy
questions before the anatomy exam
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бобро О. В. Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни: «Анатомія, фізіологія дітей та підлітків»: для здобувачів вищої освіти першого рівня спеціальності 016 Спеціальна освіта / О. В. Бобро, В. В. Борщенко, С. А. Холодов. - Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. - 26 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Анатомія, фізіологія дітей та підлітків» містять питання самостійної роботи здобувачів вищої освіти, питання до заліку, теми індивідуальних навчально-дослідних завдань. Курс дає майбутнім педагогам знання про особливості будови дитячого організму і його функції на різних етапах онтогенезу. Ці знання необхідні науковій організації навчально-виховної роботи з дітьми з різноманітними вадами у психофізичному розвитку, оскільки ефективність останньої в значній мірі залежить від відповідності методів навчання, виховання, що змінюються в процесі індивідуального розвитку функціональних можливостей організму. Methodical recommendations for the organization of independent work on the subject "Anatomy, Physiology of Children and Adolescents" include issues of independent work of higher education students, questions for credit, topics of individual research tasks. The course gives future teachers knowledge about the structure of the child's body and its functions at different stages of ontogenesis. This knowledge is necessary for the scientific organization of educational work with children with various disabilities in psychophysical development, as the effectiveness of the latter largely depends on the conformity of teaching methods, education, which change in the process of individual development of functional capabilities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10999
Розташовується у зібраннях:Кафедра біології і охорони здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bobro Olena Valeriivna 2021.pdf532.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.