Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10999
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБобро, Олена Валеріївна-
dc.contributor.authorBobro, Olena Valeriivna-
dc.contributor.authorБорщенко, Валерія Володимирівна-
dc.contributor.authorBorshchenko, Valeriya Volodymyrivna-
dc.contributor.authorХолодов, Сергій Анатолійович-
dc.contributor.authorKholodov, Sergii Anatoliyovych-
dc.date.accessioned2021-03-26T13:00:01Z-
dc.date.available2021-03-26T13:00:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБобро О. В. Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни: «Анатомія, фізіологія дітей та підлітків»: для здобувачів вищої освіти першого рівня спеціальності 016 Спеціальна освіта / О. В. Бобро, В. В. Борщенко, С. А. Холодов. - Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. - 26 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10999-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Анатомія, фізіологія дітей та підлітків» містять питання самостійної роботи здобувачів вищої освіти, питання до заліку, теми індивідуальних навчально-дослідних завдань. Курс дає майбутнім педагогам знання про особливості будови дитячого організму і його функції на різних етапах онтогенезу. Ці знання необхідні науковій організації навчально-виховної роботи з дітьми з різноманітними вадами у психофізичному розвитку, оскільки ефективність останньої в значній мірі залежить від відповідності методів навчання, виховання, що змінюються в процесі індивідуального розвитку функціональних можливостей організму. Methodical recommendations for the organization of independent work on the subject "Anatomy, Physiology of Children and Adolescents" include issues of independent work of higher education students, questions for credit, topics of individual research tasks. The course gives future teachers knowledge about the structure of the child's body and its functions at different stages of ontogenesis. This knowledge is necessary for the scientific organization of educational work with children with various disabilities in psychophysical development, as the effectiveness of the latter largely depends on the conformity of teaching methods, education, which change in the process of individual development of functional capabilities.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk
dc.subjectморфо-функціональні особливості організмуuk
dc.subjectанатомія та фізіологія дітейuk
dc.subjectсамостійна робота студентівuk
dc.subjectвища нервова діяльністьuk
dc.subjectпитання з анатомії та фізіології дитиниuk
dc.subjectнавчально-дослідні завдання з анатоміїuk
dc.subjectпитання до іспиту з анатоміїuk
dc.subjectGuidelinesuk
dc.subjectmorpho-functional features of the organismuk
dc.subjectanatomy and physiology of childrenuk
dc.subjectindependent work of studentsuk
dc.subjecthigher nervous activityuk
dc.subjectquestions on the anatomy and physiology of the childuk
dc.subjecteducational and research tasks in anatomyuk
dc.subjectquestions before the anatomy examuk
dc.titleМетодичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни: «Анатомія, фізіологія дітей та підлітків»: для здобувачів вищої освіти першого рівня спеціальності 016 Спеціальна освітаuk
dc.title.alternativeMethodical recommendations for the organization of independent work on the discipline: "Anatomy, physiology of children and adolescents": for applicants for higher education of the first level of specialty 016 Special educationuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра біології і охорони здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bobro Olena Valeriivna 2021.pdf532.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.