Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1094
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолдованова, Агнесса Олександрівна-
dc.contributor.authorMoldovanova, Agnessa Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2018-12-17T10:03:40Z-
dc.date.available2018-12-17T10:03:40Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМолдованова, А. О. Психологічні засади запобігання проявам агресивності у професійній діяльності вчителів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Агнесса Олександрівна Молдованова; наук. кер. В. А. Семиченко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 20 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1094-
dc.description.abstractДисертація присвячена вивченню процесу запобігання проявам агресивності у професійній діяльності вчителів. На підставі аналізу наукової літератури розкрито сутність та психологічний зміст понять «агресія» і «агресивність», охарактеризовано основні теорії агресії. Проаналізовано чинники, що впливають на виникнення агресії у педагогів в умовах професійній діяльності, названо основні форми її прояву. Розроблено психологічну модель запобігання проявам агресивності у професійній діяльності вчителів, яка містить три складові: когнітивну, емоційну і поведінкову.The dissertation is devoted to studying the process of preventing the manifestations of aggression in the professional activities of teachers. Based on the analysis of psychological and scientific literature are disclosed the nature and content of the psychological concepts of "aggression" and "aggressiveness", defined the main theory of aggression. Were analyzed the factors that influence on the emergence of teacher’s aggression, were named main forms of manifestations of this phenomenon. Was developed psychological model the prevention of the manifestations of aggression in professional activities of teacher, which consists of three components: cognitive, emotional and behavioral.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectагресивністьuk
dc.subjectпрояви агресивностіuk
dc.subjectпрофесійна деформація особистостіuk
dc.subjectпрофесійна діяльність вчителяuk
dc.subjectзапобіганняuk
dc.subjectсоціально-психологічний тренінгuk
dc.subjectактивні методи навчанняuk
dc.subjectагрессивностьuk
dc.subjectaggressivenessuk
dc.subjectmanifestations of aggressivenessuk
dc.subjectprofessional defor-mation of personalityuk
dc.subjectteacher’s professional activitiesuk
dc.subjectpreventionuk
dc.subjectpsychosocial traininguk
dc.subjectactive learning methodsuk
dc.titleПсихологічні засади запобігання проявам агресивності у професійній діяльності вчителівuk
dc.title.alternativePsychological basics of preventing the manifestations of aggressiveness in the teacher’s professional activitiesuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moldovanova.aref.pdf228.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.