Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10928
Назва: Методика педагогічної діяльності: історія і сучасність
Автори: Княжева, Ірина Анатоліївна
Knyazheva, Iryna Anatoliyivna
Ключові слова: методика
педагогічна діяльність
освіта
якість
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харбінський інженерний університет
Бібліографічний опис: Княжева І. Методика педагогічної діяльності: історія і сучасність / Ірина Княжева // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 5. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2019. ‒ С. 94-97.
Короткий огляд (реферат): Освіта і наука стали важливими сферами жорсткої конкурентної боротьби у сучасному полікультурному просторі. Той, хто забезпечить собі лідерство, забезпечує достойне економічне існування не лише в своїй країні, а й за її межами. Відтак, проблема забезпечення якості освіти визнається актуальною на всій рівнях: від державного до особистісного. Якість – це основа європейських домовленостей у межах Болонського процесу, що надає конкретного спрямування зусиллям щодо модернізації вітчизняної освіти в умовах сучасного полікультурного простору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10928
Розташовується у зібраннях:2019 Вип. 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kniazhewa.pdf515.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.