Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10916
Title: Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі
Authors: Університет Ушинського
Keywords: Китайська Народна Республіка
політика реформ
КНР
актуальні проблеми
філологія
професійна підготовка фахівців
полікультурний простір
Issue Date: 2019
Publisher: Харбінський інженерний університет
Citation: Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 5. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2019. ‒ 126 с.
Abstract: Цей журнал присвячений 70-річному ювилею створення Китайської Народної Республіки та 40-ої річниці політики реформ і відкритості КНР. Підтримуємо програму Генерального секретаря КПК Сі Цзіньпіна щодо реалізації стратегічних планів виведення країни на якісно новий етап її історичного розвитку, зокрема побудови в країні соціалізму з китайською специфікою та середньозаможного суспільства, а також закріплення провідної ролі Китаю у світі. Особливу увагу приділено втіленню в життя міжнародного суспільства угод у межах ініціативи «Пояс і шлях» та в інших дво- та багатосторонніх форматах. Наголошуємо на значущість таких ключових напрямів, як-от: розвиток виробничих потужностей, сприяння збільшенню обсягів взаємної торгівлі та інвестицій, нарощування потужностей комунікаційних систем і сполучення інформаційних просторів країн-учасниць китайської ініціативи, а також об’єднання спільних зусиль у проведенні наукових досліджень та розвитку сучасних технологій. Започаткування практики конструктивного обміну досвідом провідних фахівців різних галузей науки й освіти сприяє налагодженню академічної співпраці між представниками багатьох країн світу та має ґрунтовні підстави констатувати динамічність входження України в Європейський і східний науково-освітянський простір, фундаментом якої є здобутки вітчизняних і зарубіжних науковців у галузях саме мовознавства і професійної освіти відповідно до викликів часу, економіко-правових і суспільно-політичних стратегічних векторів співпраці України з державами Заходу і Сходу. Зауважимо, що останнім часом увагу фахівців привертають лінгводидактичні проблеми викладання іноземних мов в середній і вищій школі; нагальні питання загального та зіставного мовознавства; сучасні розвідки в галузях перекладознавства і синології; проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах сучасного полікультурного простору; історико-філософські детермінанти формування мовної особистості в багаторівневій системі освіти тощо. Інтенції науковців поділитися досвідом з вищенаведених питань надають змогу започаткувати новий рівень міжнародної освітньої співпраці, окреслити перспективні напрями подальшої багатополярної співпраці України з країнами світу, визначити оптимальні моделі взаємин між учасниками глобального науково-освітнього простору. Варто відзначити, що Міжнародний проект «Інститут Конфуція» Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського та конструктивна робота представників секції теоретичної та прикладної лінгвістики Південного наукового центру НАН України та МОН України дозволяють реалізувати пріоритетні напрями вищої освіти у сфері гуманітарного розвитку суспільства, взаємодії в системах, як-от: вища освіта – ринок праці; модернізація структури та змісту освіти на засадах культурологічного, контекстного та компетентнісного підходів у світовому полікультурному просторі; міжнародна співпраця та інтеграція у сфері науки та освіти; перспективи реалізації наукової та інноваційної діяльності в освіті; удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки тощо. Сподіваємося, що ініційовані дискусії з актуальних проблем філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі буде сприяти формуванню єдиного наукового простору через інтеграцію провідного досвіду учених західних і східних країн.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10916
Appears in Collections:2019 Вип. 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019.pdf3.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.