Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1088
Title: Корекція рухових порушень у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем
Other Titles: Correction of Impellent Disability of Preschool Children with Cerebral Palsy
Authors: Мога, Микола Данилович
Moga, Mykola Danylovych
Keywords: рухові порушення
фізичне виховання
корекція рухового розвитку
спеціальні фізкультурні засоби
тренажерні конструкції
impellent disability
physical education correction of motion devel
opment
special athletic means
training constructions
cerebral palsy
Issue Date: 2007
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Мога, М. Д. Корекція рухових порушень у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Микола Данилович Мога; наук. кер. Б. Г. Шеремет; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 20 с.
Abstract: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі використання спеціальних засобів (тренажерів) під час корекції рухових порушень у дітей дошкільного віку, які страждають на ДЦП. З метою подолання наявних рухових порушень, що заважають повноцінній побутовій, навчальній та соціальній адаптації означеного контингенту дітей, обґрунтовано принципи використання спеціальних фізкультурних засобів, методи їх втілення в корекційну практику, детально розглянуто методичні особливості організації корекційної роботи на десяти оригінальних тренажерних конструкціях відповідно до форми церебрального паралічу та особливостей рухового розвитку дитини дошкільного віку. The thesis is devoted to the problem of special means application in physical education and impellent rehabilitation of preschool children who suffer from cerebral spastic infantile paralysis. In order to overcome the evident movement disorders that impede valuable domestic, educative and social adaptation of such a contingent of children, the principles of special athletic means application have been grounded; the ways of their exploitation in corrective practice are laid out; the peculiarities of techniques aimed at organizing correction work have been considered in detail and introduced into the ten original training constructions which corresponded the form of cerebral palsy and peculiarities of movement development of a preschool child.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1088
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moga. aref.pdf218.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.