Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10796
Назва: Pedagogical interaction as a process and as a functional system
Автори: Kots, Mykhailo
Ключові слова: pedagogical interaction
upbringing
padagogical communication
education
Дата публікації: 2016
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Kots M. Pedagogical interaction as a process and as a functional system / Mykhailo Kots // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2016. – Issue №7. – рр. 208-214.
Короткий огляд (реферат): This article is a theoretical analysis of the phenomenon of pedagogical interaction as a process and as a functional system. It is proved that the necessary conditions of pedagogical interaction are: creation of the education developing space in school; availability of personal readiness of all educational activities for the implementation of educational impact and its realization in educational practice. It was proved that pedagogical interaction is a necessary functional system of educational process that occurs in the form of subject-subject interaction in which information is exchanged, also mental images of each other and form of interference, including the right balance of pedagogical impact, and its active perception.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10796
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kots Mykhailo.pdf5.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.