Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10792
Назва: Збірник тестових завдань з дисципліни «Практична граматика (основна іноземна мова)»: методичні рекомендації для самостійної роботи здобувачів 1-го року навчання (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська))
Інші назви: Collection de tâches de test dans la discipline "Grammaire pratique (langue étrangère de base)": lignes directrices pour le travail indépendant des candidats à la 1ère année d'études (licence) niveau de l'enseignement supérieur dans la spécialité 014 Enseignement secondaire (langue et littérature (anglais))
Автори: Негрівода, Олена Олексіївна
Negrivoda, Olena Oleksiyvna
Ключові слова: компетентнісний підхід
самостійне навчання
тестування з англійської мови
практична граматика англійської мови
методичні рекомендації
approche par compétences
l'apprentissage independant
Test de langue anglaise
grammaire pratique de la langue anglaise
Дата публікації: 2021
Видавництво: магістр
Бібліографічний опис: Негрівода О. О. Збірник тестових завдань з дисципліни «Практична граматика (основна іноземна мова)»: методичні рекомендації для самостійної роботи здобувачів 1-го року навчання (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / О. О. Негрівода. - Одеса, Магістр. 2021. - 41 с.
Короткий огляд (реферат): Основним завданням компетентнісного підходу є розвиток здатності студента до самостійного навчання в майбутній професійній діяльності. Це завдання повинно виконувати навчальне тестування, спрямоване на формування попиту на самоаналіз, самоконтроль та саморозвиток. Навчальне тестування також спрямоване на окреслення та визначення глибини, обсягу, структури, змісту та ієрархії знань та вмінь. La tâche principale de l'approche par compétences est de développer la capacité de l'étudiant à étudier de manière autonome dans le cadre d'activités professionnelles futures. Cette tâche devrait effectuer des tests éducatifs visant à façonner la demande d'introspection, de maîtrise de soi et de développement personnel. Les tests pédagogiques visent également à décrire et à déterminer la profondeur, la portée, la structure, le contenu et la hiérarchie des connaissances et des compétences.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10792
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та методики викладання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Negrivoda Olena Oleksiyvna 2021.pdf.pdf892.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.