Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10792
Title: Збірник тестових завдань з дисципліни «Практична граматика (основна іноземна мова)»: методичні рекомендації для самостійної роботи здобувачів 1-го року навчання (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська))
Other Titles: Collection de tâches de test dans la discipline "Grammaire pratique (langue étrangère de base)": lignes directrices pour le travail indépendant des candidats à la 1ère année d'études (licence) niveau de l'enseignement supérieur dans la spécialité 014 Enseignement secondaire (langue et littérature (anglais))
Authors: Негрівода, Олена Олексіївна
Negrivoda, Olena Oleksiyvna
Keywords: компетентнісний підхід
самостійне навчання
тестування з англійської мови
практична граматика англійської мови
методичні рекомендації
approche par compétences
l'apprentissage independant
Test de langue anglaise
grammaire pratique de la langue anglaise
Issue Date: 2021
Publisher: магістр
Citation: Негрівода О. О. Збірник тестових завдань з дисципліни «Практична граматика (основна іноземна мова)»: методичні рекомендації для самостійної роботи здобувачів 1-го року навчання (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / О. О. Негрівода. - Одеса, Магістр. 2021. - 41 с.
Abstract: Основним завданням компетентнісного підходу є розвиток здатності студента до самостійного навчання в майбутній професійній діяльності. Це завдання повинно виконувати навчальне тестування, спрямоване на формування попиту на самоаналіз, самоконтроль та саморозвиток. Навчальне тестування також спрямоване на окреслення та визначення глибини, обсягу, структури, змісту та ієрархії знань та вмінь. La tâche principale de l'approche par compétences est de développer la capacité de l'étudiant à étudier de manière autonome dans le cadre d'activités professionnelles futures. Cette tâche devrait effectuer des tests éducatifs visant à façonner la demande d'introspection, de maîtrise de soi et de développement personnel. Les tests pédagogiques visent également à décrire et à déterminer la profondeur, la portée, la structure, le contenu et la hiérarchie des connaissances et des compétences.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10792
Appears in Collections:Кафедра германської філології та методики викладання іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Negrivoda Olena Oleksiyvna 2021.pdf.pdf892.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.