Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10780
Назва: Psychological and pedagogical prerequisites of vocal training of music and pedagogical faculties students
Автори: Гудзь, Олена Анатоліївна
Gudz, Olena
Ключові слова: singing activity
articulation
vocal exercises
conversational mode
voice
sound production
vocal breathing
Дата публікації: 2016
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Hudz O. Psychological and pedagogical prerequisites of vocal training of music and pedagogical faculties students / Olena Hudz // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2016. – Issue №7. – рр. 165-169.
Короткий огляд (реферат): Teacher’s vocal activity includes: voice work in the vocal mode, demonstration of vocal techniques for the purpose of display, voice work in a conversational mode. Change of modes of voice work within a lesson requires special knowledge and skills of teacher’s voice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10780
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gudz Olena.pdf5.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.