Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10771
Назва: Foreign languages faculty students’ linguocultural competence development: a pilot study
Автори: Геркерова, Олександра Михайлівна
Gerkerova, Oleksandra Mykhailivna
Vielieva, Tetiana
Ключові слова: linguocultural competence
academic achievement
lingoucultural approach
country study
Дата публікації: 2016
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Gerkerova O. Foreign languages faculty students’ linguocultural competence development: a pilot study / Oleksandra Gerkerova, Tetiana Vielieva // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2016. – Issue №7. – рр. 115-119.
Короткий огляд (реферат): The present study aimed to examine the effect of series of additional tasks to the course “Country study” оn the linguocultural competence development of the foreign languages faculty students’. The quasi-experimental approach was used. Participants consisted of 52 students of “Country Study” course in the second semester of the academic year 2015-2016. Data collection tool was an academic achievement test. Results showed that the suggested series of additional tasks had a significant effect on the students’ academic achievements. In light of this we recommend these tasks usage in the “Country Study” course.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10771
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gerkerova Oleksandra, Vielieva Tetiana.pdf5.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.