Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10752
Title: Методичний супровід викладання курсу «Методика навчання української мови дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти» в умовах дистанційного та змішаного навчання
Authors: Руденко, Юлія Анатоліївна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Keywords: методичний супровід
змішане навчання
майбутні вихователі закладів дошкільної освіти
педагогічні умови
дистанційне навчання
Issue Date: 2020
Publisher: Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка
Citation: Методичний супровід викладання курсу «Методика навчання української мови дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти» в умовах дистанційного та змішаного навчання Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич: Гельветика, 2020. Вип 31. Том 4. С. 108-116.
Abstract: У статті розглянуто проблему методичного супроводу в процесі викладання курсу «Методика навчання української мови дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти» в умовах дистанційного та змішаного навчання. Автором описано структуру навчально-методичного комплексу дистанційного курсу, який було розміщено на платформі університету Miсrosoft Offiсe. Структуровано навчально-методичний комплекс дисципліни за традиційною структурою: лекційні, практичні, лабораторні заняття; вимірювані (очікувані) результати; перелік загальних та фахових компетентностей, які передбачено сформувати в процесі опанування курсу; опис оцінювання курсу (критерії оцінювання за різними видами роботи, критерії оцінювання підсумкового контролю); список рекомендованої літератури. Для зручності дистанційного (змішаного) навчання у структурі НМК із дисципліни було додатково розміщено: поради для успішного опанування; технічні вимоги (наявність мікрофона, web-камери); детальний опис завдань, розклад занять, дедлайн здачі кожного виду роботи (завдання для практичного, лабораторного заняття), підготовки проєкту, індивідуального навчально-дослідного завдання, проходження тестування (бліц-тестування з кожної теми, тестування за змістом модулів, підсумкове тестування). У статті представлено інструкцію з організації тестування з курсу «Методика навчання української мови дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти» на платформі Miсrosoft Offiсe 365: попередня робота із складання тестових завдань; методичні рекомендації і технічні інструкції для студентів-майбутніх вихователів щодо його проведення; перевірка та оцінювання результатів тестування. Методичний супровід викладання курсу передбачав проведення різних видів лекцій: бінарна лекція, лекція-конференція, лекція-діалог, лекція-візуалізація; практичні, лабораторні заняття (відеоконференція, web-конференція, педагогічна нарада); семінарські заняття; самостійна робота студентів; виконання ІНДЗ (індивідуальні навчально-дослідні завдання) за змістом кожного модуля; тестування та підсумкове тестування з курсу. Позиція викладача полягала в здійсненні методичного супроводу майбутніх вихователів щодо формування професійно-методичної спрямованості в процесі опанування курсу, створенні психологічного комфорту під час опанування курсу, формуванні в майбутніх вихователів фахових компетентностей, необхідних для організації роботи з навчання української мови дітей у закладах дошкільної освіти етнонаціональних спільнот. The author describes the structure of the educational-methodical complex of the distance course, which was placed on the platform of the University of Microsoft Office 365. The traditional structure of the educational-methodical complex of the distance course included: lectures, practical, laboratory classes; measurable (expected) results; a list of general and subject competencies that are supposed to be formed when studying the course; description of the course assessment (assessment criteria for different types of work, assessment criteria for the final control); list of references. For the convenience of distance (blended) learning in the structure of the educational-methodological complex of the discipline was placed: recommendations for successful development; technical requirements (presence of a microphone, web-camera); a detailed description of tasks, a schedule of classes, a deadline for the delivery of each type of work (task for a practical, laboratory lesson), preparation of a project, an individual educational and research task, passing testing (blitz testing on each topic, testing according to the content of modules, final testing). The article provides instructions for organizing testing in the discipline “Methods of teaching the Ukrainian language to children in preschool educational institutions” on the Microsoft Office 365 platform: preliminary work on the preparation of test items; methodological recommendations and technical instructions for students ‒ future preschool educators regarding its implementation; checking and evaluating test results. Methodological support of teaching the course involved different types of lectures: binary lecture, lecture-conference, lecture-dialogue, lecture-visualization; practical, laboratory studies (video conference, web conference, pedagogical meeting; seminars; independent work of students; individual educational research tasks) on the content of each module; testing and final testing by discipline. The position of the teacher assumed: implementation of methodological control of future preschool educators regarding the formation of a professional and methodological orientation in the process of studying the course; creating psychological comfort while studying the course; the formation of future preschool educators of professional competencies necessary for organizing work on teaching the Ukrainian language to children in preschool educational institutions of ethnic communities.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10752
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.