Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10751| Title: | Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | 
| Authors: | Руденко, Юлія Анатоліївна Rudenko, Yuliia Anatoliivna  | 
| Keywords: | заклади дошкільної освіти фахова лінгвістична освіта інтерактивні технології ігрові технології майбутні вихователі мовна гра  | 
| Issue Date: | 2019 | 
| Publisher: | Освітологічний дискурс | 
| Citation: | Руденко Ю.А. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. – Освітологічний дискурс. Електронне наукове фахове видання. № 3-4 (26-27), 2019. С.130-142. | 
| Abstract: | У статті порушено проблему використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, зокрема,розглянуто сутність інтерактивного навчання, визначено засадничі принципи використання новітніх, інтерактивних, інтерактивно-ігрових, ігрових технологій в професійно-мовленнєвій діяльності майбутніх вихователів, поданокласифікаціюігрових технологій: технології ігрової взаємодії в освітньому процесі; технологія імітаціно-моделюючих ігор;технологія мовної та мовленнєвої гри; технологія рольових-навчальних ігор; технологія ділової гри (ділові ігри, навчальні ігри, ігрові ситуації, дискусії, тренінги,мовні ігри, мовленнєві ігри тощо), обґрунтовано педагогічні вимоги до використання ігрових технологійв освітньомупроцесі закладів вищої освіти, розглянуто функції ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів.Визначено сутність наукових понять«ігрові технології», «мовні ігрові технології», «мовна гра». | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10751 | 
| Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 310-Текст статті-1750-1-10-20191015.pdf | 796.51 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.