Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10750
Назва: Компоненти професійно-методичної спрямованості культуромовної особистості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
Автори: Руденко, Юлія Анатоліївна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Ключові слова: спрямованість
принципи
професійна спрямованість
професійно-методична спрямованість
мовленнєво-методична спрямованість підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
компоненти
Дата публікації: 2019
Видавництво: Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського
Бібліографічний опис: Компоненти професійно-методичної спрямованості культуромовної особистості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки. № 4 (67), грудень, 2019. – Миколаїв: МНУ імені В.О.Сухомлинського. - С. 176 -181.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні засади проблеми формування професійно-методичної спрямованості культуромовної особистості майбутніх вихователів. З’ясовано сутність ключових понять «спрямованість», «професійна спрямованість», «професійно-методична спрямованість», «мовленнєвометодична спрямованість підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти», «професійно -методична спрямованість культуромовної особистості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти». На основі аналізу нормативних документів з організації освітнього процесу у закладах вищої освіти автором визначено компоненти професійно методичної спрямованості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: мотиваційний, когнітивний, професійно-орієнтований, рефлексивнооцінний. Автором описано принципи формування професійно-методичної спрямованості культуромовної особистості майбутніх вихователів, які сприяють підвищенню успішності реалізації процесу формування культуромовної особистості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10750
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ped-visnik-67-2019-34.pdf218.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.