Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10747
Назва: Школа XXI століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства. Ч. 2
Інші назви: School of the XXI century: changes in the context of information society development. Part. 2
Автори: Федорець, Микола Олександрович
Fedorets, Mykola
Ключові слова: авторська освітня концепція
інтелігентність
наступність
технологія модульного навчання
сучасна шкільна освіта
медіасередовище
інформаційне суспільство
author's educational concept
intelligence
continuity
modular learning technology
modern school education
media environment
information society
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавнича група «Основа»
Бібліографічний опис: Федорець М. О. Школа XXI століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства. Ч. 2 / М . О . Федорець . — Харків: Вид . група «Основа», 2014 . — 144 с . — (Бібліотека журналу «Управління школою»; Вип . 3 (135)) .
Короткий огляд (реферат): Збірку статей присвячено проблемам оновлення освіти за умов розвитку інформаційного суспільства . У другій частині презентовано модель авторської освітньої концепції, надано рекомендації з окремих аспектів освітньої діяльності: наступності в навчанні, використання технології модульного навчання, особливостей вивчення іноземних мов . The collection of articles is devoted to the problems of education renewal in the conditions of information society development. In the second part the model of the author's educational concept is presented, recommendations on separate aspects of educational activity are given: continuity in training, use of technology of modular training, features of studying of foreign languages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10747
ISBN: 978-617-00-2050-5
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedorets Mykola Ч 2 2014.pdf1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.