Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10747
Title: Школа XXI століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства. Ч. 2
Other Titles: School of the XXI century: changes in the context of information society development. Part. 2
Authors: Федорець, Микола Олександрович
Fedorets, Mykola
Keywords: авторська освітня концепція
інтелігентність
наступність
технологія модульного навчання
сучасна шкільна освіта
медіасередовище
інформаційне суспільство
author's educational concept
intelligence
continuity
modular learning technology
modern school education
media environment
information society
Issue Date: 2014
Publisher: Видавнича група «Основа»
Citation: Федорець М. О. Школа XXI століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства. Ч. 2 / М . О . Федорець . — Харків: Вид . група «Основа», 2014 . — 144 с . — (Бібліотека журналу «Управління школою»; Вип . 3 (135)) .
Abstract: Збірку статей присвячено проблемам оновлення освіти за умов розвитку інформаційного суспільства . У другій частині презентовано модель авторської освітньої концепції, надано рекомендації з окремих аспектів освітньої діяльності: наступності в навчанні, використання технології модульного навчання, особливостей вивчення іноземних мов . The collection of articles is devoted to the problems of education renewal in the conditions of information society development. In the second part the model of the author's educational concept is presented, recommendations on separate aspects of educational activity are given: continuity in training, use of technology of modular training, features of studying of foreign languages.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10747
ISBN: 978-617-00-2050-5
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedorets Mykola Ч 2 2014.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.