Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10708
Назва: Hebrew semantic analysis usage in the future teachers’ ethnopedagogical training
Автори: Редькіна, Л. І.
Геркерова, Олександра Михайлівна
Redkina, L.
Gerkerova, Oleksandra Mykhailivna
Ключові слова: Hebrew
culture of health
semantic analysis
ethnopedagogics
Дата публікації: 2015
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Redkina L. I. Hebrew semantic analysis usage in the future teachers’ ethnopedagogical training / L. I. Redkina, A. M. Gerkerova // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2015. – Issue №6. – рр. 318-323.
Короткий огляд (реферат): The article depicts the possibilities of Hebrew semantic analysis usage in the future teachers’ ethnopedagogical training. In particular, the paper reveals the core of the ethnopedagogical approach to the culture of health formation on the basis of moral and spiritual values. Besides, the method of Hebrew semantic analysis that can help to penetrate deeply into what the things really are, to trace the cause-and-effect relations between the objects of the physical world.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10708
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Redkina L. I., Gerkerova A. M.pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.