Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10702
Назва: Subject-object dimension of professional and pedagogical culture of primary school teacher
Автори: Палишкова, Ірина Олександрівна
Palshkova, Iryna Oleksandrivna
Ключові слова: professional and pedagogical culture
professional and pedagogical culture of primary school teachers
the categories of quantity and quality
Дата публікації: 2015
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Palshkova I. O. Subject-object dimension of professional and pedagogical culture of primary school teacher / I. O. Palshkova // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2015. – Issue №6. – рр. 276-283.
Короткий огляд (реферат): The article analyzes the phenomenon of professional and pedagogical culture of primary school teachers in terms of quality and quantity, nature and existence that allowed to describe it in the object dimension. In addition, it is proved that the solution of the problem of formation of future primary school teachers’ professional pedagogical culture in the process of training for preparation for professional activity in higher educational establishments is necessary in the context of cognitive subject-object relations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10702
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Palshkova I. O..pdf5.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.