Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10696
Назва: Methods of integrated teaching English dialogical speech to junior pupils by means of authentic fairy tales dramatization
Автори: Мирковіч, Інна Леонідівна
Myrkovych, Inna Leonidivna
Ключові слова: integrated teaching
junior pupils
English dialogical speech
dramatization
methods of integrated teaching English dialogical speech by means of authentic fairy tales dramatization
Дата публікації: 2015
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Mirkovich I. L. Methods of integrated teaching English dialogical speech to junior pupils by means of authentic fairy tales dramatization / I. L. Mirkovich // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2015. – Issue №6. – рр. 241-246.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the problem of integrated teaching of foreign languages. It examines the possibility of integrated teaching English dialogical speech to junior pupils by means of fairy tales dramatization. The stages of such integrated teaching with step-by-step formation of English dialogical speech skills have been defined. The components of teaching process at every stage have been highlighted. The experimental model of the teaching process has been worked out. The system of exercises comprising six groups corresponding to each stage has been offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10696
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mirkovich I. L.pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.