Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10688
Назва: The role of vitagene technology in forming of pedagogical artistry of would-be teachers
Автори: Курлянд, Зинаида Наумівна
Kurlіand, Zinaida Naumivna
Ключові слова: pedagogical skills
holographic projection method
pedagogical artistry
vitagene technology
Дата публікації: 2015
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Kurliand Z. N. The role of vitagene technology in forming of pedagogical artistry of would-be teachers / Z. N. Kurliand // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2015. – Issue №6. – рр. 191-197.
Короткий огляд (реферат): There has been considered the necessity of a focused forming of pedagogical artistry, as an important component of pedagogical skills of future teachers. It has been determined that the current teacher should have a developed capacity for improvisation, empathy, tolerant relations etc. contributing to the establishment of subject-subject relationship between students and teachers, thus developing the creative power and abilities of future teachers. It has also been proved that vitagene technology with holographic projection method is the most effective in pedagogical artistry formation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10688
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurliand Z. N.pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.