Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10680
Назва: Scientific approaches to the system of teachers’ training
Автори: Kharkovskaya, А. А.
Ключові слова: competence approach
teacher
personality-centered approach
axiological approach
students
training
Дата публікації: 2015
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Kharkovskaya А. А. Scientific approaches to the system of teachers’ training / А. А. Kharkovskaya // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2015. – Issue №6. – рр. 151-156.
Короткий огляд (реферат): The article discusses and describes the basic scientific approaches to teacher training system. Shows the definition of the term "professional competence of the teacher." The author defines approaches to the formation and development of vocational values and competencies of future teachers, namely-centered, competence and methodology. Showing their features and influence in shaping the professional component of the individual student. The author concludes that it is necessary to use methods of moral education, that is, different ways to influence the personality to develop moral beliefs, feelings and behavior
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10680
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kharkovskaya А.А..pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.