Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10680
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kharkovskaya, А. А. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-24T11:04:09Z | - |
dc.date.available | 2021-02-24T11:04:09Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Kharkovskaya А. А. Scientific approaches to the system of teachers’ training / А. А. Kharkovskaya // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2015. – Issue №6. – рр. 151-156. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10680 | - |
dc.description.abstract | The article discusses and describes the basic scientific approaches to teacher training system. Shows the definition of the term "professional competence of the teacher." The author defines approaches to the formation and development of vocational values and competencies of future teachers, namely-centered, competence and methodology. Showing their features and influence in shaping the professional component of the individual student. The author concludes that it is necessary to use methods of moral education, that is, different ways to influence the personality to develop moral beliefs, feelings and behavior | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | competence approach | uk |
dc.subject | teacher | uk |
dc.subject | personality-centered approach | uk |
dc.subject | axiological approach | uk |
dc.subject | students | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.title | Scientific approaches to the system of teachers’ training | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kharkovskaya А.А..pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.