Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1066
Назва: Методика розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників у процесі опрацювання художніх текстів різних жанрів
Інші назви: Methods of development of coherent dialogic speaking of first-year pupils in the process of working with fiction texts of different genres
Автори: Бєляєва, Олександра Вікторівна
Belyayeva, Oleksandra Viktorivna
Ключові слова: зв’язне мовлення
діалог
зв’язне діалогічне мовлення
художній текст
діалогічний знак
першокласники
speaking
dialog
coherent dialog speaking
fiction text
development of speaking
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бєляєва, О. В. Методика розвитку зв'язного діалогічного мовлення першокласників у процесі опрацювання художніх текстів різних жанрів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Олександра Вікторівна Бєляєва; наук. кер. А. М. Богуш; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджувалася проблема розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласни-ків у процесі опрацювання текстів різних жанрів. Розроблено й науково обґрунтовано експериментальну модель розвитку зв’язного діалогічного мовлення у першому класі загальноосвітньої школи, яка складається з чотирьох взаємопов’язаних етапів: когнітивно-репродуктивного, ініціативно-продуктивного, ініціативно-творчого і творчо-імпровізаторського; The thesis deals with the problem of development of coherent dialogic speaking of first-year pupils in the process of working with texts of different genres. The experimental methods of development of cohe-rent dialogic speaking of first-year pupils at schools of general education has been developed and scientif-ically validated, that consists of four interrelated stages: cognitive-reproductive, initiative-productive, in-itiative-creative and creative-improvisational; pedagogical conditions making provision for effective de-velopment of coherent dialogic speaking of first-year pupils by means of texts of different genres have been identified;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1066
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bihunova.pdf200.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.