Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10667
Title: Науково-методичні засади формування математичної компетентності здобувачів середньої освіти
Authors: Нєдялкова, Катерина Василівна
Nedyalkova, Katerina
Скворцова, Світлана Олексіївна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Свєтной, Олександр Петрович
Svietnoi, Oleksandr Petrovych
Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Іванова, Світлана Володимирівна
Ivanova, Svitlana Volodymyrivna
Кушнірук, Анастасія Сергіївна
Kushniruk, Anastasiia Serhiivna
Haievets, Yana Stanislavivna
Гаєвець, Яна Станіславівна
Тумбрукакі, Алла Валеріївна
Tumbrukaki, Alla Valeriivna
Іщенко, Анастасія Леонідівна
Ishchenko, Anastasia Leonidivna
Друзьяк, Олена Євгенівна
Марахова, Тетяна Олегівна
Демченко, Евеліна Миколаївна
Шинкаренко, Євгеній Павлович
Keywords: актуальні проблеми шкільної математичної освіти
шкільна математична освіта
питання щодо навчання математики
підготовка здобувачів середньої освіти
зовнішнє незалежне оцінювання з математики
практична математична компетентність
математичне поняття
математичні твердження
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Одеський приватний ліцей «МРІЯ», Одеський приватний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов – дошкільний навчальний заклад «МРІЯ»
Citation: Науково-методичні засади формування математичної компетентності здобувачів середньої освіти : монографія / ДЗ «ПНПУ ім. К. Ушинського»; за ред. К. В. Нєдялкової. - Одеса: Видавець ФОП Бойчук А. Б., 2021. 279 с.
Abstract: У колективній монографії порушено актуальні проблеми шкільної математичної освіти і представлено шляхи їх ефективного, на думку авторів, вирішення. Так, висвітлено питання щодо навчання математики на різних освітніх рівнях, підготовки здобувачів середньої освіти до зовнішнього незалежного оцінювання з математики, формування в учнів практичної математичної компетентності, математичних понять, умінь доводити математичні твердження тощо. The collective monograph raises current issues of school mathematics education and presents ways to solve them effectively, according to the authors. Thus, the issues of teaching mathematics at different educational levels, preparation of secondary school students for external independent assessment in mathematics, formation of students' practical mathematical competence, mathematical concepts, ability to prove mathematical statements, etc. are covered.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10667
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.