Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10629
Title: Success achievement motivation as the determinant of professional self-determination of engineering students
Other Titles: Мотивація досягнення успіху як детермінанта професійного самовизначення студентів-інженерів
Authors: Virna, Zh. P
Hubina, A. M.
Keywords: professional self-determination
success achievement motivation
motivational factors
engineering students
професійне самовизначення
мотивація досягнення успіху
мотиваційні фактори
студенти-інженери
Issue Date: 2014
Publisher: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Citation: Virna Zh. P. Мотивація досягнення успіху як детермінанта професійного самовизначення студентів-інженерів / Zh. P. Virna, A. M. Hubina // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 464-472.
Abstract: Recent studies have shown that there is a lack of reasonable ideas about structure and mechanisms of functioning of the individual’s motivational sphere as a leading factor of successful professional self-determination in the scientific psychological literature. This article centres round the study of motivation factors of professional self- determination of engineering students. Недавні дослідження показали, що в науковій психологічній літературі бракує обґрунтованих уявлень про структуру та механізми функціонування мотиваційної сфери особистості як провідного чинника успішного професійного самовизначення. Ця стаття зосереджується на вивченні факторів мотивації професійного самовизначення студентів-інженерів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10629
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Virna Zh. P 2014 5 .pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.