Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10623
Назва: The definition of the notion “foreign-language integrated skills
Інші назви: Визначення поняття «іншомовні інтегровані навички
Автори: Vaidych, N. V.
Ключові слова: integrated skills
the definition
the notion
integration
pupils
integrated activities
інтегровані навички
визначення
поняття
інтеграція
учні
інтегрована діяльність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Vaidych N.V. The definition of the notion “foreign-language integrated skills / N.V. Vaidych // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 435-441.
Короткий огляд (реферат): In this article the author demonstrates the problem of the definition of the notion “foreign-language integrated skills”. The definition of foreign-language integrated skills is defined. It has been found out that the essence of the concept of "integrated foreign language skills" - the ability of pupils to participate in two activities, one of which is the main and the other one is subordinate. У цій статті автор демонструє проблему визначення поняття «іншомовні інтегровані навички». Визначено визначення іншомовних інтегрованих навичок. З'ясовано, що суть поняття "інтегровані навички іноземної мови" - здатність учнів брати участь у двох видах діяльності, одна з яких є основною, а інша - підпорядкованою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10623
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vaidych N.V. 2014 5 d.pdf1.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.