Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10623
Title: The definition of the notion “foreign-language integrated skills
Other Titles: Визначення поняття «іншомовні інтегровані навички
Authors: Vaidych, N. V.
Keywords: integrated skills
the definition
the notion
integration
pupils
integrated activities
інтегровані навички
визначення
поняття
інтеграція
учні
інтегрована діяльність
Issue Date: 2014
Publisher: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Citation: Vaidych N.V. The definition of the notion “foreign-language integrated skills / N.V. Vaidych // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 435-441.
Abstract: In this article the author demonstrates the problem of the definition of the notion “foreign-language integrated skills”. The definition of foreign-language integrated skills is defined. It has been found out that the essence of the concept of "integrated foreign language skills" - the ability of pupils to participate in two activities, one of which is the main and the other one is subordinate. У цій статті автор демонструє проблему визначення поняття «іншомовні інтегровані навички». Визначено визначення іншомовних інтегрованих навичок. З'ясовано, що суть поняття "інтегровані навички іноземної мови" - здатність учнів брати участь у двох видах діяльності, одна з яких є основною, а інша - підпорядкованою.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10623
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vaidych N.V. 2014 5 d.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.