Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10621
Title: Blended learning approach: development perspective
Other Titles: Підхід до змішаного навчання: розвиток перспектива
Authors: Стрига, Елеонора Вячеславівна
Stryga, Eleonora Vyacheslavivna
Keywords: blended learning
approach
classroom environment
classroom equipment
teacher’s role
змішане навчання
підхід
середовище в класі
обладнання в класі
роль учителя
Issue Date: 2014
Publisher: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Citation: Stryga E. V. Blended learning approach: development perspective / E. V. Stryga // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 424-430.
Abstract: In the article Blended Learning Approach is analyzed within development perspective. The elements of a productive blended learning were defined. Among them are: - envision the curriculum as a series of modules, or units, that ultimately fit together for the aims of the class. Each element of instruction — either set out in a time sequence or a series of achieved expertise/experience — should scaffold the learner to the next step forward. У статті підхід змішаного навчання проаналізовано з точки зору розвитку. Визначено елементи продуктивного змішаного навчання. Серед них: - уявіть навчальну програму як серію модулів або підрозділів, які в кінцевому підсумку відповідають цілям класу. Кожен елемент навчання - або викладений у часовій послідовності, або серія досягнутих знань / досвіду - повинен скерувати учня до наступного кроку вперед.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10621
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stryga, Eleonora Vyacheslavivna 2014 5 .pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.