Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10621
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтрига, Елеонора Вячеславівна-
dc.contributor.authorStryga, Eleonora Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2021-02-11T12:23:50Z-
dc.date.available2021-02-11T12:23:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationStryga E. V. Blended learning approach: development perspective / E. V. Stryga // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 424-430.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10621-
dc.description.abstractIn the article Blended Learning Approach is analyzed within development perspective. The elements of a productive blended learning were defined. Among them are: - envision the curriculum as a series of modules, or units, that ultimately fit together for the aims of the class. Each element of instruction — either set out in a time sequence or a series of achieved expertise/experience — should scaffold the learner to the next step forward. У статті підхід змішаного навчання проаналізовано з точки зору розвитку. Визначено елементи продуктивного змішаного навчання. Серед них: - уявіть навчальну програму як серію модулів або підрозділів, які в кінцевому підсумку відповідають цілям класу. Кожен елемент навчання - або викладений у часовій послідовності, або серія досягнутих знань / досвіду - повинен скерувати учня до наступного кроку вперед.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherАріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectblended learninguk
dc.subjectapproachuk
dc.subjectclassroom environmentuk
dc.subjectclassroom equipmentuk
dc.subjectteacher’s roleuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectпідхідuk
dc.subjectсередовище в класіuk
dc.subjectобладнання в класіuk
dc.subjectроль учителяuk
dc.titleBlended learning approach: development perspectiveuk
dc.title.alternativeПідхід до змішаного навчання: розвиток перспективаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stryga, Eleonora Vyacheslavivna 2014 5 .pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.