Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10618
Title: Content-based bilingual education: theoretical perspective
Other Titles: Змістовна двомовна освіта: теоретична перспектива
Authors: Slobodianiuk, Hanna Anatolievna
Слободянюк, Ганна Анатоліївна
Keywords: bilingual education
concept
cognitive psychology
learning strategies
knowledge acquisition
двомовна освіта
концепція
когнітивна психологія
стратегії навчання
засвоєння знань
Issue Date: 2014
Publisher: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Citation: Slobodianiuk A. A. Content-based bilingual education: theoretical perspective / A. A. Slobodianiuk // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 407-412.
Abstract: The paper deals with the content-based bilingual approach. Especially its theoretical background is considered. In recent years content-based bilingual education has become an interesting alternative to more established forms of foreign language teaching in a number of European countries. Стаття присвячена змісту двомовного підходу. Особливо розглядається його теоретична основа. Останніми роками двомовна освіта, що базується на змісті, стала цікавою альтернативою більш усталеним формам викладання іноземних мов у ряді європейських країн.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10618
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slobodianiuk Anna Anatolievna 2014 5 .pdf870.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.