Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10618
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSlobodianiuk, Hanna Anatolievna-
dc.contributor.authorСлободянюк, Ганна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-02-11T11:42:32Z-
dc.date.available2021-02-11T11:42:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationSlobodianiuk A. A. Content-based bilingual education: theoretical perspective / A. A. Slobodianiuk // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 407-412.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10618-
dc.description.abstractThe paper deals with the content-based bilingual approach. Especially its theoretical background is considered. In recent years content-based bilingual education has become an interesting alternative to more established forms of foreign language teaching in a number of European countries. Стаття присвячена змісту двомовного підходу. Особливо розглядається його теоретична основа. Останніми роками двомовна освіта, що базується на змісті, стала цікавою альтернативою більш усталеним формам викладання іноземних мов у ряді європейських країн.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherАріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectbilingual educationuk
dc.subjectconceptuk
dc.subjectcognitive psychologyuk
dc.subjectlearning strategiesuk
dc.subjectknowledge acquisitionuk
dc.subjectдвомовна освітаuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectкогнітивна психологіяuk
dc.subjectстратегії навчанняuk
dc.subjectзасвоєння знаньuk
dc.titleContent-based bilingual education: theoretical perspectiveuk
dc.title.alternativeЗмістовна двомовна освіта: теоретична перспективаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slobodianiuk Anna Anatolievna 2014 5 .pdf870.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.