Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10618
Назва: Content-based bilingual education: theoretical perspective
Інші назви: Змістовна двомовна освіта: теоретична перспектива
Автори: Slobodianiuk, Hanna Anatolievna
Слободянюк, Ганна Анатоліївна
Ключові слова: bilingual education
concept
cognitive psychology
learning strategies
knowledge acquisition
двомовна освіта
концепція
когнітивна психологія
стратегії навчання
засвоєння знань
Дата публікації: 2014
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Slobodianiuk A. A. Content-based bilingual education: theoretical perspective / A. A. Slobodianiuk // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 407-412.
Короткий огляд (реферат): The paper deals with the content-based bilingual approach. Especially its theoretical background is considered. In recent years content-based bilingual education has become an interesting alternative to more established forms of foreign language teaching in a number of European countries. Стаття присвячена змісту двомовного підходу. Особливо розглядається його теоретична основа. Останніми роками двомовна освіта, що базується на змісті, стала цікавою альтернативою більш усталеним формам викладання іноземних мов у ряді європейських країн.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10618
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Slobodianiuk Anna Anatolievna 2014 5 .pdf870.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.