Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10609
Назва: Professional art education: realities and prospects
Інші назви: Професійна художня освіта: реалії та перспективи
Автори: Rastrygina, A. M.
Ключові слова: art educational environment
professional art education
de- bureaucratization
competency approach
competence
potential of creativity and individual creativity
мистецьке освітнє середовище
професійна мистецька освіта
дебюрократизація
компетентнісний підхід
компетентність
потенціал творчості та індивідуальна творчість
Дата публікації: 2014
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Rastrygina A. N. Professional art education: realities and prospects / A. N. Rastrygina // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 341-350.
Короткий огляд (реферат): The article refers to the operation of competency paradigm in art education environment. Outlined are the debatable issues to be solved in the professional education of artistic direction in view of the specific features of the latter and the prospects for its effective reform to meet modern realities are defined. У статті йдеться про функціонування парадигми компетентності в середовищі художньої освіти. Окреслено дискусійні питання, які слід вирішити у професійній освіті художнього напряму з огляду на особливості останнього та визначено перспективи його ефективного реформування з урахуванням сучасних реалій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10609
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rastrygina A. N. 2014 5 .pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.