Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1058
Назва: Методика формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей
Інші назви: Methodology of English oral discourse competence development of students majoring in languages.
Автори: Бершадська, Ніна Сергіївна
Bershadska, Nina Sergyivna
Ключові слова: англомовна усна дискурсивна компетенція
типи дискурсів
система вправ
експериментальна модель
методика формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей
English oral discourse competence
discourse types
system of exercises
experimental model
methodology of English oral discourse competence development of students majoring in languages
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бершадська, Н. С. Методика формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ніна Сергіївна Бершадська; наук. кер. С. В. Боднар; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено проблемі формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей, що розуміється як здатність мовної особистості будувати, сприймати та інтерпретувати цілісні монологічні та діалогічні усні дискурси англійською мовою відповідно до комунікативного наміру в межах професійного педагогічного спілкування з урахуванням специфіки їх семантико-прагматичної і граматичної організації на макро- і мікрорівнях та взаємозв’язку екстралінгвістичних і лінгвістичних факторів . The thesis deals with the issue of English oral discourse competence development of students majoring in languages. English oral discourse competence is defined as the ability to build, perceive and interpret integral monologic and dialogic oral discourses in English according to the communicative intention of the speaker within the professional pedagogical communication considering the peculiarity of their semantic-pragmatic and grammatical organization at macro- and microlevels and the interaction of extralinguistic and linguistic factors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1058
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bershadska .pdf196.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.